pondělí 4. února 2019

Tip na dekoraci zahrady

Ahoj všem, kdo má rád všechno okolo The Sims světa. Rozhodla jsem se po delších úvahách, že budu na blog přispívat články především pro stavitele a tvůrce. Simíky hraju od roku 2007 a mám vcelku bohatou zkušenost hlavně se stavěním. Kdo zná můj starší blog, tak tomu se nemusím představovat.
Protože v posledních letech je tato část komunity ( hlavně u nás v ČR )  v útlumu, tak Vás třeba navnadí a pomohou moje návody a tipy pro lepší stavění atd.
I když už přispívám minimálně, přesto si myslím, že Vám mám pořád co odkazovat a možná se mezi Vámi najdou i tací, co za to budou rádi.
A teď už k článku......

1. část se bude zabývat zahradou a okolím domu.

Pokud toužíte po lepší zahradě, a aby vypadala věrohodně, tak Vám jistě nebude stačit jen na pozemek lupnout strom a nazdar :)
Používejte květiny a rostliny. Můžete si je zvětšit, či zmenšit ( závorkou nebo lomítkem )
Zapněte se si cheat bb-moveobjects
 Mrkněte se na fotky :


 Použijte kameny na vytvoření skalky a pokládejte různě do sebe. Zvětšujte či zmenšujte podle libosti. To vše za použití cheatu bb.moveobjects a držením ALT docílíte jakéhokoliv úhlu. Rozhodně ALT používejte, zahrada vypadá pak reálněji, než když všechny rostlinky nasázíte vedle sebe jako vojáky v řadě.

  
Výborný tip na zjednodušení dekorace a ušetření práce neustálým hledáním v katalogu je vychytávka v podobě naklonování objektu. Klikněte si na objekt, který chcete duplikovat opakovaně a držte SHIFT, např. u rostlinek to velmi oceníte, protože se většina s nich neklonuje, jako tomu tak bylo v TS3
Takhle může vypadat záhonek ve vaší zahradě.


Snad se Vám tento jednoduchý návod na začátek líbil. Příšte snad bude něco jiného. Z časových důvodů aspoň tento příspěvek. 
Mějte se krásně a pokud chcete, napište komentář nebo sdílejte.


5 komentářů:

  1. Děkuji Vlasti za pěkný návod :)Přeji Ti pohodový den :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak trochu koukám kam se vypařil můj komentář, ale což. Tak ještě jednou děkuji za návod.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za ohlasy. On mi málem google vypověděl službu. Myslela jsem, že mi vše smažou. Tak pokud jste měli problémy..bohužel to není moje vina. Já vím..návod je trichu chabý...ale aspoň něco 😃

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vlasti! :)
    Parádní tutoriál. Doufám, že se máš fajn.

    OdpovědětVymazat